برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دیه‌گو لوگانو:

مطمئنم چند بازیکن فرانسه از غیبت بنزما خوشحال شدند

مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کریم بنزما در آستانه شروع جام جهانی، یکی از تلخ ترین خبرهایی بود که کل فوتبال دنیا را تحت تاثیر قرار داد. ملی پوش فرانسوی رئال مادرید که یک ماه پیش برای اولین بار توپ طلا را به دست آورد، امید زیادی داشت تا همراه با تیم ملی کشورش جام جهانی را هم فتح کند ولی در این دوره هم نتوانست عضوی از تیم باشد و این بار  به دلیل مصدومیت، فرصت حضور در تیم ملی را از دست داد.

 دیدیه دشان، بعد از این اتفاق اعلام کرد که بازیکن جدیدی جایگزین بنزما نمی کند و تیمش با 25 بازیکن در جام جهانی حاضر خواهد شد. با خروج کریم از لیست دشان حالا الیور ژیرو فرصت خواهد داشت تا در بزرگترین تورنمنت دنیا دقایق بازی بیشتری به دست بیاورد.

دیه گو لوگانو، کاپیتان تیم ملی اروگوئه در جام جهانی 2010، در این رابطه به ESPN گفت:«من با تعدادی از بازیکنان تیم ملی فرانسه هم تیمی بودم و اطمینان دارم که برخی از آنها از مصدومیت بنزما خوشحال شدند و از اینکه او جام جهانی را از دست داد، در پوست خود نمی گنجند. این را از من قبول کنید.»

لوگانو ادامه داد:«شما هرگز چنین چیزی را در تیم های برزیل، آرژانتین و اروگوئه نخواهید دید. این تیم یکدل نیست. یکدلی و اتحاد به مسائل زیادی بستگی دارد. نحوه ترکیب بازیکنان و خصوصیات فنی و شخصیتی شان و البته نظارت درست مربی. من چنین چیزی در این تیم فرانسه نمی بینم.»

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/30
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: