برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مکزیک آماده این چالش بزرگ است

اوچوآ: می‌خواهیم شب لواندوفسکی را تلخ کنیم

گی یرمو اوچوآ معتقد است مکزیک از جام های جهانی قبل درس گرفته و کاملا آماده رویارویی با روبرت لواندوفسکی و یارانش است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مکزیک فردا کار خود در جام جهانی را از دیدار برابر لهستان شروع خواهد کرد و برای پنجمین جام جهانی متوالی، گلر این تیم گی یرمو اوچوآ خواهد بود. اوچوآ با تجربه ای زیاد از حضور در جام جهانی، همواره توانسته درون دروازه تیمش خوش بدرخشد.

او در نشست خبری بازی برابر لهستان گفت:«بازی فردا حیاتی است و ما می دانیم که رقابتی پایاپای خواهیم داشت. حریف آسان در جام جهانی وجود ندارد و همه تمرکز تیم روی لهستان است. به خوبی می دانیم که برابر چه تیم خوبی قرار خواهیم گرفت و باید قدرت تهاجمی شان را بی اثر کنیم. آنها روبرت لواندوفسکی را دارند و امیدوارم مدافعان ما به خوبی او را مهار کنند و شب تلخی برایش رقم بزنیم. ما آماده این چالش بزرگ هستیم و از اشتباهات گذشته درس گرفته ایم.»

پنجمین جام جهانی:«واقعا از این حیث خوش شانس هستم و افتخار می کنم که در پنجمین جام جهانی برای مکزیک بازی خواهم کرد. امیدوارم این بهترین جام جهانی من شود.»

اوچوآ در مورد شرایط تیم گفت:«ترکیبی از جوانان و باتجربه ها هستیم. تیم را هیجان زده و بی تاب برای رسیدن زمان بازی می بینم. نمی توانیم بیش از این برای رویارویی مقابل لهستان صبر کنیم.»

اوچوآ در پایان گفت:«سعی کرده ام تجربیاتم را در اختیار دیگر بازیکنان قرار دهم و در تیم فضای آرامی ایجاد کنم. این جام جهانی است و استرس و اضطراب یک اتفاق طبیعی محسوب می شود ولی هر کاری کرده ام تا این اضطراب در بازیکنان کمتر شود. امیدوارم از این حیث به یک توازن مطلوب، قبل و بعد از بازی ها برسیم.»

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/8/30
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: