برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شوامنی: به خاطر رئال به لیورپول و پی‌اس‌جی نه گفتم

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی، می گوید برای انتخاب رئال مادرید یک لحظه هم مکث نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شوامنی تابستان امسال و با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از موناکو جدا شد و به رئال مادرید پیوست. 
در همان زمان گفته شده بود که باشگاه های بزرگ بسیاری به دنبال جذب این بازیکن هستند تا خط میانی شان را تقویت کنند اما او در نهایت تصمیم گرفت پیراهن رئال مادرید را به تن کند. 
این هافبک فرانسوی چند روز قبل نیز فاش کرد که کیلیان امباپه سعی کرده بود او را برای پیوستن به پی اس جی متقاعد کند اما موفق نشد و او در نهایت راهی سانتیاگو برنابئو شد تا در کنار بزرگانی چون لوکا مودریچ و تونی کروس به میدان برود. 

او در گفتگو با لو پاریزین درباره پیشنهاداتی که دریافت کرده بود اظهار داشت:« اولین باشگاهی که پیش آمد لیورپول بود. ما مذاکراتی را انجام دادیم و سپس پیشنهاد رئال مادرید مطرح شد و من در ذهنم تصمیمم را گرفته بودم. تصمیم من رئال بود و نه هیچ تیم دیگری. آنها بزرگترین باشگاه دنیا هستند.»
شوامنی با اشاره به علاقه اش به رئال گفت:« اگر بازیکنی می خواهد نامش را در تاریخ ثبت کند و کارهای بزرگی انجام دهد، هیچ باشگاهی بهتر از رئال نیست. من برای لحظه ای مکث نکردم. به مدیر برنامه ام گفتم تا زمانی که آنها به من علاقه دارند، ما باید برای پیوستن به رئال تلاش کنیم.»
این بازیکن همچنین درباره پیشنهاد پی اس جی اضافه کرد:« پاری سن ژرمن زمانی به من پیشنهاد داد که دیگر تصمیمم را گرفته بودم. با این حال از این که آنها به دنبال جذب من بودند خوشحال شدم.»
 

منبع: ورزش 3
تاریخ: 1401/9/1
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: