برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سیمئونه: مانند آفتاب پرست بودیم/ از شعار هواداران رئال خوشحالم

سرمربی اتلتیکو مادرید از نمایش شاگردانش در داربی بزرگ مادرید راضی است. او به انتقاد از اخراج مهاجم تیمش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در دیدار حساس برابر رئال مادرید به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

در این بازی اتلتیکو مادرید ۱۰ نفره شد اما یک بر صفر پیش افتاد که در دقایق پایانی ستاره جوان رئالی ها گل تساوی را به ثمر رساند.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی زیبایی بود. مثل دیگر بازی هایی که برابر حریفان بزرگ به میدان رفتیم این بازی هم کیفیت لازم را داشت و به نظرم هر دو تیم خوب کار کردند.

او درباره اخراج کوریا گفت: داور این صحنه را دید اما ما در ویدئو دیدیم که ضربه شدید نبود و داور می توانست بازیکن ما را اخراج نکند. در نهایت این حرکت به ضرر ما شد و ۱۰ نفره شدیم. ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم. به نظرم در داربی رئال بهتر از ما بود اما در جام حذفی ما بهتر بودیم. در آن بازی باید سبایوس اخراج می شد اما داور این تصمیم را نگرفت. به نظرم داور بازی باید با اتاق VAR تماس می گرفت و حداقل صحنه را بازبینی می کرد چرا که ضربه شدت لازم را نداشت.

دیگو سیمئونه در ادامه صحبت هایش گفت: ما مانند آفتاب پرست بودیم و باتوجه به تغییر شرایط بازی تغییر چهره دادیم. در ضد حملات دروازه حریف را تهدید کردیم. به نظرم در نیمه دوم بهتر کار کردیم اما اخراج کوریا شرایط را برای ما سخت کرد. بعد از ۱۰ نفره شدن به کارهای دفاعی روی آوردیم و چاره ای  هم نداشتیم. به نظرم در دفاع خوب بودیم. 

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره شعار هواداران حاضر در ورزشگاه گفت: شعارها خوب بود. من خوش شانس هستم چرا که هواداران رئال خواستار باقی ماندن من شدند و این زیبا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1401/12/7
موضوع: ورزش جهان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: