برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

پشتوانه خوبی برای لیگ برتر می‌سازیم

ایسنا/اصفهان مدیرفنی تیم بسکتبال نوجوانان ذوب آهن گفت:در صورت حمایت می توان انتظار جایگاه بهتری در رده های بالاتر را داشت.

فرحناز شمس در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت حمایت از تیم های پایه و برنامه ریزی برای حضور آنان در مسابقات بیشتر و در لیگ های کشوری، اظهار کرد: نسل خوبی از بسکتبالیست ها را داریم که می توانند پشتوانه خوبی برای لیگ برتر باشند. در صورت حمایت می توان انتظار جایگاه بهتری در رده های بالاتر را برای آنها داشت.

وی در خصوص رقابت های استانی و کسب عنوان سوم ذوب آهن، افزود: ۱۰ تیم در این دوره مسابقات حضور داشتند. تیم ذوب آهن در گروه A مسابقات بود که در نهایت پس از ۴ پیروزی در گروه خود به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد و در مرحله پلی آف هم توانست موفق عمل کند و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به گفته شمس در نیمه نهایی تیم ذوب آهن با اختلاف تنها ۳ امتیاز بازی را از دست داد و به رده بندی رفت.

وی اضافه کرد: بازی در مرحله رده بندی نوسان زیادی داشت و در نهایت سبزپوشان ذوب آهن توانستند با بازی درخشان و جنگندگی بالا پیروز از میدان خارج شوند. 

شمس عملکرد بازیکنان ذوب آهن را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تمام بازیکنان ذوب آهن از آکادمی آموزشی به تیم تزریق شده اند و سال نخست و تجربه اول بازیکنان بود که در چنین مسابقاتی حضور داشتند این بازیکنان در دوره کرونا آموزش دیده بودند و هیچ مسابقه ای را تجربه نکرده اند. 

او تصریح کرد: بدون شک این تیم ظرفیت حضور در فینال را داشت، اما کم تجربگی بازیکنان، شرایط حضور آنان را در رده بندی فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
تاریخ: 1402/5/11
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: