برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
در گفت و گو با مهر مطرح شد:

جدال استقلال و سپاهان جنگ دارا و ندار است/اتفاقات عجیب در تیم آبی

کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش روی تیم های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو ...

علی جباری در گفت و گو با خبرنگار مهر از پیروزی آبی پوشان برابر ملوان در هفته دوم لیگ برتر ابراز خرسندی کرد و گفت: استقلال با همه مشکلاتی که داشت به آرامش رسیده و در دیدار با ملوان هم تمرکزش را حفظ کرد و توانست با ارائه بازی منطقی سه امتیاز را از آن خود کند تا در کنار پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول قرار بگیرد.

وی ادامه داد: استقلال نسبت به بازی با نفت آبادان در دقایق اول خوب نبود و حریف را صاحب یک ضربه پنالتی مرد که حسینی با مهار آن ضربه استقلال را به بازی برگرداند و هرچه از بازی گذشت آبی ها بهتر شدند و توانستند از یک ضربه ایستگاهی استفاده کرده و گل برتری را به ثمر برسانند ، البته نباید از بازی خوب ملوان هم به راحتی بگذریم که بازیکنان جوان و پر انگیزه آیی داشت و دقایقی هم استقلال را اذیت کردند

جباری در خصوص دیدار چهارشنبه استقلال برابر سپاهان که در اصفهان برگزار خواهد شد گفت : بازی دو تیم همیشه دیدنی بوده و ازحساسیت بالایی برخوردار است، اما این دیدار شرایط متفاوتی با سایر بازیهای دو تیم دارد ، این دیدار جنگ دارا و ندار از لحاظ امکانات و جذب بازیکن است ، سپاهان بهترینهای فوتبال ایران را جذب کرده و در مقابل استقلال حتی نتوانسته ۴ بازیکن مد نظر نکونام را به خدمت بگیرد.

این پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: البته استقلال همیشه استقلال است و اعتقاد دارم با همین شرایط سخت هم می تواند با انجام بازی منطقی و بدور از استرس به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. آبی پوشان اگر چه نتوانستند بازیکن جذب کنند اما با وحدت و همدلی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد بطور حتم موفق از زمین بیرون خواهند آمد

کارشناس فوتبال با ابراز نگرانی از ورود مدیریت برای جذب بازیکن جدید بدون هماهنگی با کادر فنی گفت: در طول حضورم در فوتبال تا به حال ندیدم مدیر عامل با نظر شخصی بازیکن جذب کند و این اتفاق در استقلال در حال رخ دادن است ، وظایف در باشگاه مشخص است. انتخاب بازیکن از لحاظ فنی به کادر فنی مربوط می شود و جذب آن بعهده مدیریت باشگاه است.

علی جباری تاکید کرد: هیچکدام نباید در امور یکدیگر دخالت کنند ، اگر استقلال از لحاظ فنی نتیجه مطلوب را کسب نکند سرمربی باید پاسخگو باشد، این رفتار از سوی مدیر باشگاه حرفه ایی نیست و نباید دیگر شاهد چنین مسایلی باشیم ، نکونام در سخت ترین شرایط به استقلال آمد و نباید مدیریت بجای اینکه کنار او باشد روبروی او قرار بگیرد چون این اتفاق استقلال را که تا حدودی به آرامش رسیده را دوباره وارد حاشیه خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه شنیدم قرار است از هفته سوم دوباره هواداران به ورزشگاه آزادی بیایند. این یک خبر خوب است ، استقلال با این شرایط به هوادارانش نیاز دارد و حضور آنها و حمایتشان از کادر فنی و بازیکنان تاثیر بسزایی در موفقیت استقلال خواهد داشت.

منبع: مهر
تاریخ: 1402/5/29
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: